چرا چرا چرا!!

خرید بک لینک
من الان چندساله همش خواب مشهد میبنم. دلیلشم نمیدونم ... خیلی به زیارت اعتقاد ندارم. بنظرم هرکی یکبار زیارت دلی داشته باشه کافیه

همیشه تو خوابم مشهدم یا دارم میرم مشهد. دیشبم تو خوابم پرواز رو دیدم. مشکل من اینه که هر وقت خواب پرواز میبنم یهووو اوج میگیرم و حس میکنم دارم میرم اون دنیا یعنی میرم بالاتر از فضا.دیشب سعی کردم پرواز رو به جلو رو سعی کنم به صورت افقییییی حرکت کردم و یکهوووو سرعت پروازم زیاد شد طوری که حس کردم رسیدم مشهد. حالا چرا مشهد نمیدونم

باید بگم این سرعتی که من تو خواب میبنم وحشتناکترین سرعتهههه. یعنی تو خواب دچار چنان ترسی از سرعت میشم.

دخترآریایی...

ما را در سایت دخترآریایی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 252 تاريخ: شنبه 20 شهريور 1395 ساعت: 5:12

صفحه بندی